Na igen...nekem is van szivarvanyom :P megpedig ez : Rainbow

 te is megcsinalhatod a sajatodat ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://my-colourful-life.blog.hu/api/trackback/id/tr231058305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigriskeee 2009.04.10. 19:22:54

A szivárvány tulajdonképpen egy olyan jelenség, melynek során a páracseppeken megtörik a fény.
A szivárvánnyal kapcsolatban azonban több, "gyermeteg" kis "hiedelem" is van, amivel a szülők szokták szorakoztatni a gyermekeket, ilyen pl. hogy a szivárvány tövében kincsesláda található, vagy hogy ha átmegyünk alatta akkor nemet változtatunk stb.
Gondolom, nem én vagyok az egyedüli aki kiscsoportosként azt tervezgette a pajtásaival, hogy egyszer úgyis eljuttunk az egyik szárához, ahol aztán felmászunk rá, és hosszan-hosszan csúzdázni fogunk rajta (mint Rupert maci :) ), majd megszerezvén a kincsesládát hazaindulunk, hogy aztán kalózosdit vagy valami hasonlót játszhasunk :))
Azért szép emlékek ezek :)

Ja és Szidke, mondtam én, hogy erre nem tudok kommentet irni? Én csak megkérdeztem, hogy erre irjak? :P

Nebula // ~Ann~Szidke 2009.04.10. 19:24:25

hat igen...irtal....egy "rovidet" :)) x))
süti beállítások módosítása