Szerintem nagyon szép és elég egyszerű. Nem túl feltűnő de mégis elegáns :)

Na lássul, lépésről lépésre.

1. alapozó(vagy nem...én nem mindig használok...)

 

 

 

 

 

 

2.fekete szemceruzával csak besatíroztam addig, hogy mikor kinyitom a szemem akkor ne latszodjon csak alol(inkabb nézzetek meg a képet xD), majd kicsit kezzel vagy ecsettel szetmaszatoltam

 

 

 

 

 

 

3.vettem a zöld szemfestéket..ez nem is por meg nem is krém, valami középdolog xD ... de szerintem inkabb krémes...

 

 

 

 

 

 

 

majd középre ebből egy "pöttyöt" (én kézzel csinálom)

 

 

 

 

 

 

4.ezt "elsatírozom" és annyi réteget rakok rá amennyitől meglesz a kívánt szín

 

 

 

 

 

 

5. egy kis feketét viszek még a sarkakhoz, majd ugyanúgy egy kicsit összesatírozom és kész (amint látjátok egy kicsit összekentem feketével magam...ezt fülpucoló pálcikával szoktam letörölni)

 

 

 

 

 

 

 

6. ezután mindenki ízlés szerint szemceruza, spirál és végeztetek is :)
nekem felül-alol fekete szemceruza és egyszerű fekete spirál :) +a szemzugba egy pici fehér :)

 

 

 

 

 

 

Ezt bármilyen színnel lehet :) remélem tetszik és tudjátok használni

A bejegyzés trackback címe:

https://my-colourful-life.blog.hu/api/trackback/id/tr162543958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása