Na igen...akinek van egy kis logikája az már rájöhetett hogy én nagyon szeretem a rajzfilmeket :D Főleg az animeket, de az egyestés rajzfilmek is bejönnek...persze nem mindegyik de legtöbb ^^.

  Egy másik anime amit újjabban nagyon megszerettem a Gravitation.(micsoda izlések xD.De komolyan: Princess Tutu-balett , Corpse Bride-horror(szerüség) , Gravitation-szerelem két egynemű személy között+zene xD néha még én sem tudok eligazodni magamon xD ... ezért vagyok én egy szines egyéniség :P)Hogy miért szeretem?Kettőt s könnyebbet xD.Na mind1, nem untatlak tovább :D.

                                            Puszika :*

A bejegyzés trackback címe:

https://my-colourful-life.blog.hu/api/trackback/id/tr19772149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigriskeee 2009.04.10. 19:03:39

Na igen...a kettőnk rajzfilm izlésése közti szakadékot inkább meg sem próbálom elemezni. Te és a animek, én és a Disney :D:D =))
süti beállítások módosítása